Volebný tím

  • Určenie rolí, kompetencií a rozsahu činností členov tímu
  • Vyškolenie celého tímu, ktorý bude zabezpečovať realizáciu volebných aktivít a činností
  • Poskytnutie trvalej podpory pri riadení kampane

Posolstvo, stratégia a taktika volebnej kampane

  • Nastavenie základných parametrov volebnej kampane a spôsob jej taktického vedenia, stanovenie cieľov, časového harmonogramu a určenie priorít pri vedení kampane
  • Definovanie procesov kampane a ich aktualizácia
  • Vytvorenie základného komunikačného posolstva a podporných pilierov posolstva
  • Návrh sloganu kampane
  • Príprava základného komunikačného rámca kampane
  • Rozpracovanie komunikačných téz kampane
  • Spolupodieľanie sa na príprave odpovedí na najčastejšie kladené otázky (Q&A) a ich aktualizácia

Komunikácia

  • Dohľad nad všetkými výstupmi kandidáta, ako aj komunikačnými produktami s cieľom neprestajne zostávať „on message“
  • Vytváranie komunikačných konceptov, ktoré pritiahnu primeraný záujem médií o stretnutia kandidáta s voličmi
  • Spolupodieľanie sa na príprave tlačových konferencií a mediálnych akcií kandidáta
  • Súčinnosť pri tvorbe obsahu informácií určených na medializáciu
  • Posudzovanie kreatívy kampane
  • Zabezpečenie mediálneho tréningu pri príprave kandidáta na verejné vystúpenia a predvolebné debaty
  • Sledovanie a vyhodnocovanie pozície kandidáta a protikandidátov, v prípade potreby predkladanie návrhov na úpravy stratégie a taktiky kampane
  • Príprava pravidiel a nástrojov krízovej komunikácie

Sociálne siete a internet

  • Konzultácie pri príprave a návrhu komunikačných nástrojov kandidáta vo svete internetu
  • Vytvorenie systému efektívneho zapojenia sa do sociálnych sietí a práce s nimi
  • Tvorba obsahu pre blogy a vlogy
  • Navrhnutie časového plánu komunikácie na internete
  • Nastavenie účinného spôsobu zapájania sa do diskusií na internete a sociálnych sieťach
  • Definovanie potrebného obsahu web stránok

Identifikácia a hľadanie voličov

  • Charakteristika rozhodnutých voličov pre kandidáta
  • Popis nerozhodnutých voličov
  • Modely práce s voličskými skupinami
  • Realizácia programov na získavanie podpory
  • Priama komunikácia s voličmi
  • Tvorba databáz na riadenú komunikáciu

Trvalá podpora počas celej kampane

  • Vedenie volebného tímu a riadenie kampane
  • Spolupodieľanie sa na tvorbe sloganov, bilbordov, printovej reklamy, televíznych a rozhlasových spotov
  • Konzultácie pri tvorbe volebných novín, letákov a inej tlače, ako aj osobných emailov kandidáta
  • Kontinuálne poradenstvo pri nákupe médií
  • Všeobecné konzultácie podľa aktuálnych potrieb:
    • dostupnosť prostredníctvom online, telefónu a emailu
    • osobná prítomnosť na stretnutiach vedenia kampane

Prieskum verejnej mienky - zber, analýza a interpretácia dát

  • Nastavenie základných parametrov volebnej kampane a spôsob jej taktického vedenia, stanovenie cieľov, časového harmonogramu a určenie priorít pri vedení kampane
  • Analýza dostupných dát zo štatistického úradu a z už realizovaných prieskumov verejnej mienky
  • Príprava a komplexné zabezpečenie reprezentatívneho prieskumu verejnej mienky
  • Zostavenie dotazníkov na prieskumy
  • Realizácia úvodného prieskumu a pravidelných trekovacích prieskumov verejnej mienky
  • Zber dát metodikou CATI – telefonické dopytovanie
  • Interpretácia výsledkov prieskumu, kvantitatívna a kvalitatívna analýza
  • Identifikácia a popis aktuálnych nálad v meste alebo obci
  • Identifikácia a popis cieľovej skupiny a najbližších cieľových skupín
  • Analýza silných a slabých stránok kandidáta a protikandidátov
  • Analýza silných a slabých stránok jednotlivých tém
  • Pravidelný re-testing pozície kandidáta a tém
  • Odporúčania

Rozpočet

  • Návrh rozpočtu kampane
  • Definovanie nevyhnutných procesov
  • Systém funkčného fundraisingu<
  • Účelnosť nákladovosti kampane

Manažment

  • Navrhnutie organizačnej štruktúry volebného tímu kandidáta vrátane riadenia jeho zložiek v teréne v kontexte s rozpočtom kampane
  • Zabezpečenie pravidelnej komunikácie s vedením volebného tímu
  • Príprava volebného tímu na jednotlivé fázy kampane a ich riadenie

Terénna práca vrátane činnosti call centra

  • Vytipovanie miest a lokalít vhodných na stretnutia kandidáta s voličmi v súlade so stratégiou, posolstvom kampane, cieľovými skupinami a volebným potenciálom
  • Navrhnutie plánu stretnutí s voličmi tak, aby priebeh, obsah a vizuálne prvky podporili posolstvo a vzbudili záujem verejnosti a médií
  • Využívanie stretnutí s voličmi na tvorbu databáz pre potreby mobilizačného programu voličov
  • Zaradenie call centra ako účinného strategického nástroja do kampane
    • Zabezpečenie kompletných služieb call centra:
      • príprava scriptov
      • vyškolenie operátorov
      • komunikácia s voličmi prostredníctvom telefonických rozhovorov
      • kontroling a reporting pre call centrum na telefonické oslovovanie voličov a ich konverzia

Mobilizačný program GOTV

  • Vytvorenie jedinečného mobilizačného programu voličov 5 dní pred voľbami až do volieb, vrátane volebného dňa
  • Aktivovanie už oslovených voličov
  • Využitie databáz z identifikačných aktivít a činností
  • Maximalizovanie volebnej účasti vo voličských skupinách kandidáta
  • Zapojenie aktivistov, členov volebného tímu, podporovateľov a call centra
Uvedené činnosti sú súborom aktivít, potrebných pre podporu práce volebného tímu a samotného kandidáta v čase pred volebnou kampaňou, ako aj počas trvania oficiálnej kampane pred konaním volieb.